№ 56-1: ОБРАЗОВАНИЕ И НАУКА В XXI ВЕКЕ, Ноябрь, 2024
Научно-образовательные статьи

ЗАРАРЛИ АХБОРОТЛАР ВА УЛАРДАН ҲИМОЯЛАНИШНИНГ МУҲИМ ОМИЛЛАРИ

Касимова Эъзозхон Алижановна
ИИВ Фарғона академик лицейи, Умумтаълим фанлари кафедраси бошлиғи, Фалсафа фанлари бўйича фалсафа доктори

Опубликован 07.11.2024

Ключевые слова

  • Ахборот,
  • интернет,
  • оммавий маданият,
  • медиа саводхонлик,
  • зарарли одатлар,
  • мафкура,
  • ғоя
  • ...Больше
    Меньше

Как цитировать

Э.А. Касимова. (2024). ЗАРАРЛИ АХБОРОТЛАР ВА УЛАРДАН ҲИМОЯЛАНИШНИНГ МУҲИМ ОМИЛЛАРИ. ОБРАЗОВАНИЕ И НАУКА В XXI ВЕКЕ, 56-1. https://mpcareer-google.ru/index.php/journal/article/view/428

Аннотация

Ушбу мақолада ёшларнинг  соғлигига ҳамда маънавий мафкурасига зарар етказувчи ахборотларнинг турлари, уларнинг салбий оқибатлари, улардан ёшларни ҳимоя қилиш, медиасаводхонлик маданияти, ахборотни таҳлил қилиш ва танқидий қараш юзасидан зарурий  тавсиялар берилган.

Библиографические ссылки

  1. Ўзбекистон Республикаси олий мажлиси сенатининг 2024 йил 4 февралдаги “Интернет жаҳон ахборот тармоғида ёшлар ва вояга етмаганлар учун миллий контентни ривожлантириш, уларнинг ижтимоий тармоқлардан фойдаланиш масалалри юзасидан Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасига Парламент сўрови юбориш ҳақида”ги қарори.
  2. С. Бабаджанов “Ҳозирги медиамуҳит шароитида ёшларни деструктив ахборотлардан ҳимоя қилишнинг самарали воситаси сифатида медиатаълимнинг зарурияти” ТАЪЛИМНИНГ АХБОРОТ-РЕСУРС ТАРКИБИ /
  3. Ғ. Абдиев. “Ёшларни ахборот хуружлари ва мафкуравий таҳдидлардан қандай ҳимоя қиляпмиз?” Zarnevs/